over ellis vertellis

Iedereen is anders

Andere situatie, andere achtergrond. Andere behoeftes, eigenaardigheden, taal. Geweldig als je mensen interessant vindt - lastig wanneer je elkaar goed wil begrijpen.

Door te zorgen dat je elkaar kunt verstaan en je in te leven, kun je overeenkomsten ontdekken: hey, wat jij aanbiedt, is exact wat ik wil... Of: wat jij beschrijft - heb ik misschien ook wel nodig!

Als we taal gebruiken om te luisteren en te vertellen wíé we zijn en wát we willen, kunnen we elkaar vinden. Met woorden die een brug slaan tussen mensen, en ideeën vertalen naar actie.


Wat een feest der herkenning.

Wat hebben wij gemeen?

Misschien weet je dus niet wat je dan precies doet, maar je weet vast hoe het voelt. Lekker. Prima levensdoel wat mij betreft, om dat gevoel zo veel mogelijk op te zoeken. Ik doe dat als ik me verwonder. Of een nieuwe cursus ontdek: Spaans, Krav maga, Verhalen vertellen, Exploring play, Pottenbakken, Schaduwwerk, Golfsurfen, Windsurfen, Touch your toes, Toneel... Nog tips?

Zoals iedereen ben ik slecht in scheurkalenders. Al 6 jaar straalt ‘18 februari’ mij vergeeld vanachter een RIBBA tegemoet en verkondigt:

"Als het goed is, als je op je allerbest bent, weet je niet waarmee je bezig bent."

& elke week luister ik met plezier en aandacht naar tientallen verhalen bij De Kindertelefoon. Bestaat dat nog? Ja, dat bestaat nog!

Gewerkt met

En met...

Studio LNRD, Aalberts Bouw, BuurtKadoos + meer merken, organisaties en (semi-)overheden.

Gewerkt bij

Greenberry

Sr. Creative Copywriter

2017–2022

Isobar

Jr. Creative Copywriter

2013-2017

Ik vind herkenbare woorden voor

wie je bent en wat je doet

Omdat het precies moet kloppen. Zodat je doelgroep denkt: dit wil ik!

ik wil een merkverhaal

complexe boodschappen

Omdat je iets belangrijks wilt delen. En een andere ‘taal’ spreekt dan je doelgroep.

ik wil duidelijke taal